سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

مشخصات بلاگ
سجاده خاکـــــــــی



به باد حادثه بالم اگر شکست،چه باک؟
خوشا پریدن با این شکسته بالی ها...

هم سایه ها

از همه چیز ...

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ق.ظ

چیز یک:

روز مادر آمد ... دلم میخاست یک پست بگذارم واز مادر حرف بزنم.

نشد. لیاقت نبود. 

فقط همینو بگم که وقتی به آخر میرسی، خسته میشوی و دراز به دراز بر روی حاشیه راه دراز میکشی...

فقط دلت یکی را میخواهد؛ یکی که سر بر زانویش بگذاری ... آن وقت دلت میخواهد آرام بگیری و با خیال راحت بخوابی... مادر تنها کس است.

روز مادر رفت...


چیز دو:

روز استاد آمد.

واستاد... ای که گفتی جان بده تا باشدت آرام جان

                                                 جان به غم هایش سپردم نیست آرامم هنوز..

کسی که اگر باشد جای خالی هیچ کس را حس نخواهی کرد و وقتی که نباشد انگار هیچکس نیست. دلتنگ همه میشوی... و تو چه میدانی از نفس گرم استاد. از انگشتر در نجفش....

از مهربانی هایش که تو را بیشتر میترساند وبه گریه میاندازد تا شاد کند...

کسی که درد جای خالیش ، آتشت میزند.... امان از تشنگی... بر من ببار استاد...


چیز سه:

و روزهایی که از کار خسته شدم. از کم کاری ها... از از هم کاهیدن ها...

از نامردی و دیکتاتوری مدیران بی تقوا و لجباز و خودنما

از کمبود ها ... از نبودنها... از سکوت های اجباری...

از توهین وزیری که خودش خوب میداند که عیب کار در چیست!

ولی انگار نمیداند... 

و من دلخوشم به سرانجام دعاهای بی منت دوستان خدا...


چیز چهار...

دیشب... سوره حشر...

آقا یعنی میشود که بیایی؟

یا زینب ادرکنـــــــــــــــــی...


نظرات  (۵)

سلام
بسیار خوشحال شدم سر زدید به وبلاگ
با افتخار بیشتر از طرف ما لینک سدید
سعی میکنم من بعد بهتون سر بزنم
دعا مکنید
سلام.
وامان از چیز آخری...
بما سر نمیزنی.?!
خسته نباشید.
بیشتر از اینها منتظر مطالب تان درباره پرستاری بودیم.

سلام دوست خوبم....

ممنون از ابراز لطفت بزرگوار

مطلبت زیبا بود و خواندنی

یا حق

سلام
حلول ماه رجب رو بهتون تبریک میگم والتماس دعا دارم ازتون.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی