سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

مشخصات بلاگ
سجاده خاکـــــــــی



به باد حادثه بالم اگر شکست،چه باک؟
خوشا پریدن با این شکسته بالی ها...

هم سایه ها

برای خاطر تو...

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ


من به شب های قدر ایمان راسخ دارم.

من باور دارم که در این شبها تقدیر را مینویسی...


چه شورها پیوست

به این شکسته بیدار

با شکستن خواب...


می شود در این شبها واگذار نکنی؟

می شود رها نکنی؟

می شود ببخشی...

می شود  این بار کل مرا بنام خودت بنویسی؟



  • میم.اعشا

نظرات  (۴)

سلام

طاعات قبول

التماس دعا

خدایا حواست هست؟!!

صدای هق هق گریه هایم

از همان گلویی می آید

که تو

از رگش به من نزدیکتری

سلام. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز .

من از شما و همه ی دوستانی که دست به این کار بزرگ زده و در جبهه ی تهاجم فرهگی سرباز ولایت شده اید صمیمانه ممنونم.

برای قدرتمند شدن هر چه بیشتر نیرو ها لازم است دوستان با هم همکاری کنند .

اگر مایل هستید بنده را نیز در این امر بزرگ شریک کنید و با نام راه استاد لینک نمایید تا مطالبی را که از اساتیدمان یاد گرفتم را نشر دهم . ان شا الله .

خبرمان کنید .

ممنون از بازدیدتان

یا زهرا سلام الله علیها

 

 

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی