سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

مشخصات بلاگ
سجاده خاکـــــــــی



به باد حادثه بالم اگر شکست،چه باک؟
خوشا پریدن با این شکسته بالی ها...

هم سایه ها

مولود کعبه

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

کلید آوردند، در باز نشد .کلنگ آوردند، به دیوار اثر نکرد... فاطمه میزبان حریم خدا بود...

آنکه نشد محرم در حرم راه نیابد...

آنگاه که خواستند قنداقه ات را-چنانکه رسم عرب بود- بدست شجاع دلی دهند که چشم به روی او بگشایی تا مانند او شوی،قنداقه ات بدان آنکه پلکی زنی دست بدست پدر وعموهایت گذشت،تا اینکه در آغوش نبی خدا ،چشم آسمانی ات را گشودی...لبهایت لهجه ملکوت گرفت که "قد افلح المومنون..."

"سوره احساس نبی! تو در میان امت شبیه "قل هوالله احد" هستی در قران!که اگر کسی یکبار بخواند،مثل این است که یک سوم قران را تلاوت کرده واگر مومنی دوبار بخواند دوسوم وآنگاه که سه بار ،اجر قرائت تمام قرآن با اوست.

واما تو،هرکه با قلب دوستت بدارد ،یک سوم ایمان را دارد.آنکه با قلب وزبان یاریت کند، دوسوم ایمان بااوست ومومنی که با قلب وزبان ودست،در دوستی با تو باشد،تمام ایمان از آن اوست..."


این یادداشت را سال پیش هم در وبلاگ سابقم  " لیلای من کجاست" منتشر کرده بودم.


سفر...

روزها وشبهای خوبی در پیش است . روزهایی به رنگ آبی آسمانی ،سبز دریایی...

باید که به خلوتی رفت واندکی از این بودن های سرد و تکراری دور شد. مجالی برای تن ها ی تنها بودن.

برای خودت وبرای خودت بودن... برای با او یکی شدن. نفـــــــــس گرفتن.


باید چند روزی در لیست از خوبها خودت را به زور جا کنی شاید که به لطف طالب وصال بودن ، واصل شوی . شاید...


الهی ... معاذ الله...


  • میم.اعشا

نظرات  (۱۵)

سلام
مطالب وبلاگ قبلیت رو با برنامه مهاجرت منتقل کن به این وبلاگ
یاعلی
سلام...
عید ولادت حضرت امیر با تاخیر مبارک...
التماس دعا...
  • امام را دعاکنیم
  • در فضل، محیط بیکرانی زینب

    در صبر، بسیط آسمانی زینب

    ای خورده به سینه ات مدال عظمت

    بانوی همیشه قهرمانی زینب

  • مهدیه مهدوی
  • بسم الله....

    ارحم من راس ماله الرجا و سلاح البکاء....

    کعبه ام لیک خودم عاشق شهر نجفم

    چون علی گوهر من بود من او را صدفم

    حاجیان کوی من و من که به کوی علیم

    سر خوشم چون که خودم حاجی کوی علیم

    سلااااااااااااااااااام

    پساپس عیدتون مبارک!!!!!!!!!!

    مطلب خیلی قشنگی بود

  • مهیا فلاحی
  • سلام گل من
    نه خسته...
    حوصله نداری بنویسی چرا میزنی تو خط تکرار؟
    راستی کتابش رو خوندم. عالی بود.
    سلام
    خیلی فکر کردم که ببینم میم.اعشا کیه؟
    ذهنم یاری نکرد
    اگه امکان داشت اسمتو برام کامنت بزار
    با افتخار بچه حزب اللهی ها رو لینک میکنیم
    یاعلی مدد
    سلام.
    اون لینک چی بپزم تون عالیه!
    لینک پاتوق کتاب و... هم توپه!!!!!!

    سلام وبلاگ خوبی دارید

    به ماهم سربزنیدوازنظراتتون محروم نکنید.

    معیار...........

    م.ق

    ا.ر.م

    هاشمی

    .

    .

    .

    .

    باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند

    و دستم را مجبور به نوشتن کردن

     

    شما هم یاری کنید بخونید

    منتظرتون هستم

     

    راستی...........سلام

     

    شاید...........

    سلام.
    قرار بود درباره ادبیات بنویسی؟ ادبیات ایران ... چهان...
    درباره مهدویت بنویسی... آخرالزمان؟
    مطالب سلامتی ودرمانی نو و...
    بسم الله عزیزم... ما منتظریم
    کوتاه ترین دعابرای بلندترین آرزو:اللهم عجل لولیک الفرج

    بدانید که بهاى تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

    شهادت مظلومانه ی هفتمین مولای غریب شیعیان تسلیت باد.

  • هیئت جامعة الحسین(ع)نیشابور
  • سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی