سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

سجاده خاکـــــــــی

سبکبار باشید تا برسید...

مشخصات بلاگ
سجاده خاکـــــــــی



به باد حادثه بالم اگر شکست،چه باک؟
خوشا پریدن با این شکسته بالی ها...

هم سایه ها

زیر آسمون این شهر (1)

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

هوا مه آلود است. برای خرید چتر آنقدر شوق دارم که در اولین مغازه کار خریدم را انجام میدهم.
فروشنده همه رنگی را برای انتخاب روی میز گذاشته الا سیاه. میخاهم بگویم من چتر سیاه میخاهم که انگار دل به دل راه داشته باشد فروشنده همزمان با گفتن البته مشکی اش را هم داریم چتر را بمن میدهد.
اما بنظر من دلها به هم راهی ندارند.البته شاید گاهی ذهن ها باهم تله پاتی داشته باشندولی دل نه. باور کن ندارند.
راستش خیلی دلم میخاست دلم به دلت راه داشت تا مردانه داد میزدم ومیگفتم؛دوستت دارم ومن نمیترسم.
ولی خوب به اندازه همین دوست داشتن و نترسیدن،میترسم که از دست بدهم.عزیزانی را که همیشه حسرت داشتن شان را کشیده ام را ازدست بدهم!باری،ما همه داریم از دست میرویم. 
دقت کرده ای؟!,جدیدا خیلی بی طاقت ودل نازک شده ای...اگر بیشتر هم دقت کنی میبینی که من هم بی طاقت شدم واین از سر پیری است. پیر شده ام، پیرتر  میشوم و از دست میروم.
یادته؟! آن روزی که استاد دعا کرد الهی به پای هم پیر شوید؟!
ما تمام راه را به جمله استاد خندیدیم و باور نکردیم که به دست هم زود پیر میشویم ولی به پای هم نه!
آن شبی بود که ترشی هفت میوه انداختیم. به گمانم همان شب هم خاطره هایمان را در سرکه خواباندیم...

  • میم.اعشا

نظرات  (۵)

  • حسن قنبری
  • دوستانه بگم ... خیلی گنگه ، البته شاید یه کم فاصله و ویرگول و نقطه بسازدش 
    سلام دوست عزیزم
    شما یک نرس هستید چرا سیاه....
    هرچند قبول دارم ک بعضی وقتا آدم دیگه نمیکشه...
    قلمت زیباست...
    آپم و منتظر نظرت...
    یاحقپ

    سلام علیکم

    اگر فرصت کردید به «اخراجی های انجمن اسلامی» هم سری بزنید.

    خصوصا سلسله مطالب «برنامه‌‌‌‌های حسینی علیه السلام».

    یا علی

    سلام

    میزبانیم با.... 

    اذن دخول....

    سلام دوست جونی . کجایی؟ یه خبری از خودت بهم بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی